![]() |
Eleganckie opakowania kosmetyków |
Dostępne
na rynku kosmetyki to tak naprawdę jeden i ten sam produkt, różniący
się zazwyczaj albo kilkoma składnikami, albo ceną albo wyłącznie
innym rodzajem opakowania. Często więc dochodzi do sytuacji, gdy
zamiast kupować kosmetyk tańszy, ale mający identyczne działanie
jak jego droższy odpowiednik, wolimy wybrać ten drugi. Dlaczego tak
się dzieje? Odpowiedź okazuje się banalna – ponieważ działa
nasza podświadomość, która nakazuje wybrać nam produkt droższy
(renomowany, markowej firmy) lub ukryty w eleganckim, luksusowym i
niezwykle estetycznym opakowaniu.
I
to właśnie opakowania kosmetyczne są jednym z podstawowych
wzorców, dla których sięgamy właśnie po ten a nie inny kosmetyk.
Eleganckie opakowania wyróżniają się na tle pozostałych, bo są
o wiele lepiej dopracowane, mają lepszą kolorystykę trafiającą
do klienta oraz przede wszystkim nieszablonowy, niestandardowy
kształt, który przyciąga uwagę. Elegancja takich opakowań to
głównie detale wizualne i wzrokowe, na które zazwyczaj łapią się
konsumenci. Przykładowo często stosowanym chwytem jest łączenie
kolorów czarnego ze srebrnym lub złotym albo nadawanie barwom
mocnych, wyrazistych odcieni (krwista czerwień, mocny granat, brudna
zieleń).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz