poniedziałek, 8 lipca 2013

Popularne kosmetyki w nieszablonowych opakowaniach

Nieszablonowe opakowania kosmetyków
Renomowane marki kosmetyków i ich producenci przyzwyczajają swoich klientów do tego, że dany kosmetyk wydawany jest w jednym i tym samym opakowaniu. Co prawda co jakiś czas zmienia się np. lekko kolorystyka opakowania, tubka, butelka lub słoiczek stają się nieco mniejsze lub większe, ale ogólny kształt pozostaje bez zmian. Tym niemniej zaskoczeniem dla konsumentów jest nagłe zmienienie kompozycji i wyglądu opakowania, co ma coraz częściej miejsce zwłaszcza wśród czołowych marek.
Popularne kosmetyki często wędrują do nieszablonowych opakowań ze względu na zmianę brandingu marki, chęć jej odświeżenia czy po prostu w celu uzyskania lepszego efektu marketingowego. Można sobie wyobrazić na przykład sytuację, w której znany w Polsce krem Nivea nagle otrzymałby szklane opakowanie w kształcie kwadratu i o pojemności trzykrotnie większej niż obecnie. To samo tyczy się też na przykład dezodorantu spod szyldu Rexona, który zamiast plastikowej lub metalowej butelki otrzymuje nagle szklaną i bez żadnego dozownika. Są to oczywiście przykłady dość skrajne, ale doskonale obrazujące sposób przemiany opakowań kosmetyków, jaka ma miejsce wśród wielu zagranicznych marek. I bardzo możliwe, że ten trend zmian wkrótce znajdzie poklask i u naszych rodzimych producentów, szukających nowości i zmian.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz